BYANNIE -

Lycka

Godmorgon!

vaknade jätte tidigt idag, typ runt åtta redan. Var väldigt lugnt igår, stack till johanna på kvällen och sen kom Jennifer så stack vi hem till Jacob strax innan tio ungefär. Vi kollade på film och bara hade det mysigt, grymt skönt eftersom jag är pigg nu till moppeuppkörningen.. Vet, fick moppen för ett bra tag sen men jag fyller ju år sen så det har inte blivit av med att skaffa körkort men men, bättre sent än aldrig haha.

hade rätt tråkigt nu på morgonen så kollade på lite avslutningsklänningar men jag råkade beställa hem ett par skor istället. Hehe, GALET GLAD!! Letat som satan efter dem skorna och äntligen hittade jag dem. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback