BYANNIE -

Moooorning

Godmorgon!


Just nu sitter jag och äter lite frukost och ska snart dra mig till skolan för mår mycket bättre idag. Plus på att vi även har sovmorgon till tio på fredagar! Underbart. Slutar typ 10 över ett och då ska antagligen jag och min saknade vän johanna, som varit sjuk hela veckan, åka in till stan. Blir antagligen bio eller något sånt mysigt.


Imorgon flyttar vi så det lär nog bara bli något mobilinlägg här och var. Usch hemskt egentligen, bott i samma hus i 15 och ett halvt år och nu ska man flytta. Känns helt sjukt, men ska även bli så fruktansvärt kul. Bo nära johanna och alla liksom. Jaja, tankar hit och dit. Nu ska jag fixa det sista så jag uppdaterar mer i skolan. Puss!


Bild från... en kvart sen eller något? haha aja, så ser jag ut idag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback