BYANNIE -

New in

Godmorgon!
Ligger hemma i sängen och är sjuk.. Love it! Not.. Nä men okej hann inte blogga igår som ni säkerligen märkte. Onsdagar är nämligen ända dagen jag får göra något efter skolan, alla andra dagar måste jag hem och plugga så tar alltid väl hand om mina onsdagar hehe. Så direkt efter skolan åkte jag och denise in till stan för att jag skulle köpa ett par pastellfärgade jeans men självklart fanns dem inte kvar i min storlek så får beställa hem dem från nätet. Köpte istället en knallorange buister & ett par matchande trosor. Kärleek. Ännu mer kärlek på bikinin mamma kom och visade mig som hon köpt. Hon vet minsann precis vad hennes dotter vill ha. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej ! Verkligen älskar fin blogg, men vet du var den super fina bikinin kommer ifrån om inte kan du va gullig och fråga din mamma? Tacksam för svar !<3

2012-03-01 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback