BYANNIE -

nytt nytt

hej!
gud var svårt det är att blogga nu! har inget internet på min mobil kvar för den här månaden så jag kan inte mobilblogga. sen har vi ju precis flyttat så vi har inte fått igång bredbandet här hemma så ingen dator kan jag använda heller.. så just nu har jag lånat ronjas mobil och dator så jag har fått parkoppla hennes mobila internet till datorn haha.. men vi får igång det riktiga internetet nu i veckan så håll ut!
förra veckan var jag inne i stan med denise och köpte en galet fin tunika. älskar den, kommer passa så sjukt bra till sommaren med ett par jeansshorts bara. Vad tycker ni?
ni får tyvärr stå ut med dem kassa mobilbilderna!

Kommentarer
Postat av: Anniii

Hej Annie!

Tycker din blogg är jätte bra! Undrar bara var du köpts tunikan?

Kram

2012-03-12 @ 18:16:43
Postat av: Anonym

Hej Annie!

Tycker din blogg är jätte bra!

Men jag undrar var du köpt den otroligt snygga tunikan?

Kram

2012-03-12 @ 18:22:13
Postat av: paulinaaa

länkar dig med ikväll :) <3

2012-03-12 @ 19:59:23
URL: http://paulinaleskovars.blogg.se/
Postat av: Andreas Johansen

Skön blogg hörru men kan du inte posta upp lite videoinlägg, skulle höja bloggen som fan.

Puss

2012-03-12 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback