BYANNIE -

Red lips



Hej sötnosar!

Igår var jag ju hemma hos denise ett bra tag, malin & elise kom senare på kvällen och sen efter ett tag kom även carle, gabbe, adde & kalle och kollade på film med oss. Mys mys! Vid tolv tog vi en buss hem till mig och sov där. Meningen var att vi skulle åka in tidigt och gymma så jag gick upp och duschade håret, satte på mig gymkläder osv men så missar vi bussen.. Och eftersom det bara går en buss i timman från stationen till gymmet så pallade vi inte. Så hon åkte hem och fixar sig lite eftersom hon inte hade allt här så jag passar på att kolla på big brother hehe. Taggar lite tills ikväll och provar kläder osv. Funderar på rött läppstift, hm..

Kommentarer
Postat av: Nina

Passar dig skitbra!

2012-03-31 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback