BYANNIE -

snack

Godmorgon!

har precis gjort mig klar för skolan och väntar nu bara på att bussen ska komma. Så medans jag väntar tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen osv..
I fredags så åkte jag och denise hem till mig och la oss i solen ett bra tag. Så underbart! Dock blåste det lite så vi tröttnade tillslut. Vid sju/åtta åkte vi in till göteborg och kollade på bio. Vi såg Jack and Jill, den var helt okej. Var ju en komedi men det var typ bara 3 gånger man skrattade. Kanske inte riktigt min humor men jaja.

I lördags åkte jag och denise in till stan, mesta dels för att gymma men självklart stänger gymmet tidigare på lördagar vilket vi inte tänkte på så vi hann inte.. Men köpte mig en bh och en bikini i alla fall. När vi kom hem somnade jag i soffan direkt för var så sjuuukt trött eftersom vi knappt sov någonting natten innan. När jag vaknade gick vi och köpte thaimat och sen stack vi hem till carle en stund och chilla.

Nu blir det lite mycket text så jag slänger in en dagens istället, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback