BYANNIE -

tre fina färgglada

Igår så stack jag och denise in till stan efter jag var klar med uppkörningen. Först kollade vi runt lite för jag behövde verkligen lite nya somriga tröjor för har nästan bara vinter kläder känns det som, så det känns skönt att fylla på lite innan jag åker till turkiet (30 dagar kvar!!!). Efter vi varit och shoppat stack vi till gymemt och var där ett bra tag, tyvärr fick vi inte köra så hört eftersom vi hade styrketest på idrotten idag så vi kör hårdare imorgon istället. Efter vi varit på gymmet stack vi till solhuset och solade en stund. Perfect!

I all fall, tänkte visa er vad jag köpte. Nu letar jag bara efter lite magtröjor/linnen som jag kan ha också.. Sen måste jag köpa ett par nya ballerina eller gladiator sandaler eller något. Hmm, orkar inte..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback