BYANNIE -

wait for it..

hej!

har bloggat jätte dåligt nu det senaste men har varit så galet sjuk! längesen det var såhär alltså.. dock mådde jag bra i söndags och måndags men lite dumt nog gick jag ut i måndags och fick ta igen för det dagen därpå då vi hade studiedag (hade vi haft studiedag hade jag aldrig gått ut på en måndag vilket jag hoppas ni fattar haha). men i alla fall så åkte jag in till sjukhuset i tisdags och dem sa att jag hade lite vätska bakom lungorna men att det skulle försvinna av sig självt så jag gick till skolan i onsdags men det gick knappt så var hemma torsdag och fredag. hatar att slösa bort lördagar och fredagar men just nu känns det värt. mår faktiskt mycket bättre nu. jusste, johannisen var här innan ett tag också! saknat henne sooo much!!♥

kommer alltså tillbaka i veckan och svarar på alla kommentarer och kommer igång med bloggandet igen. håll ut!
hahah slänger in någon gammal konstig bild från en annan gång jag var sjuk, dock verkade jag vara lite pigg med tanke på att jag orkade fota..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback