BYANNIE -

Halloween bilder

Hej!

Tänkte slänga in tre bilder från halloweenfesten. Har snott bilden på mig från Jennifer, bilden på mig och Johanna från Mathilda och bilden på mig och Jennifer från Natalie. Var hemma hos Mathilda först med världens goaste tjejer, sen åkte vi till Adam tillsammans. Mådde ju inte så bra så hade faktiskt inte så kul utan jag åkte faktiskt hem rätt tidigt. Synd för alla andra verkade ha jättekul.. Men som ni ser då så var jag och Johanna ängel och djävul. Visst blev det bra???


Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow! Hoppas du hade skoj den tiden du var där i alla fall och att du mår bättre nu?

Svar: Ja jag hade det kul! Ja jag mår mycket bättre nu, tack som frågar :)
ANNIE

2012-11-04 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback