BYANNIE -

Lyx VS budget - paljettjackor

 
Har suttit med ett kollage under en tid nu, blev så jäkla rörigt haha. Men men klart nu i alla fall. Tipsar om dessa UNDERBARA paljettjackor. Så himla hett nu. Åt höger längst upp ser ni först en bronsfärgad kofta från märket Ester Elenora. Den kostar väldigt olika i olika butiker men det finns en på Isa Couture för 1199kr. Dyrt för en kofta kan jag tycka men den är ju såååå snygg. Finns i två fler färger (hel svart och hel silver tror jag). Sen jackan bredvid kommer också från Ester Elenora. Samma med den, finns också i olika butiker med skillnader på priser men på Isa Couture hittar ni den för 1499kr. Också dösnygg. Letade då runt efter lite budget jackor och hittade en svin snygg från forever21 som ni ser åt vänster. Riktigt snyggt med svart skin på baksidan tycker jag, det gör så himloa mycket. Sen att den bara kostar 285kr är ju awsome! Sen finns en liknande ester elenora jacka (jackan från gina tricot) som också är snygg. Dock måste jag säga att "orginalet" är en del snyggare. Jackan från gina är lite kort i ärmarna tycker jag.. Men vad tycker ni, lyx vs budget? Och vad tycker ni om dessa paljettjackor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback