BYANNIE -

On the gym

Aa fast inte längre då hehe.. Mobilen dog (som vanligt) när jag skulle blogga så det hann inte komma upp. Var som sagt i alla fall och gymmade på ett liiiitet konstigt gym. Resten av klassen föredrog multiboll men bollsporter i allmänhet är inte min starkaste sida. Nu sitter jag på bussen på väg hem i alla fall. Himla skönt! Tog en snabb tur på kungsmässan för var tvungen att införskaffa mig en ny svart kjol för vet inte vart min tagit vägen. Hade jag hittat den hade den säkerligen ändå inte passat för har ju blivit lite större än vad jag var för ett år sen så att säga haha. Köpte mig även en "smokey" pensel, alltså för att kunna sota ögonen. Nice va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback