BYANNIE -

Saker ni kanske inte visste om mig

Jag älskar sims, mitt rum är alltid stökigt, jag är jätte envis, jag har varit singel hela mitt liv, jag sover väldigt väldigt mycket, jag är extremt pålitlig, jag har sjukt kort temprament, jag älskar gossip girl, 90210, once upon a time & desperate housewives. Jag är alltid hungrig och äter alltid när jag har tråkigt, jag förlåter lite för mycket, jag har koncentrationsproblem, jag älskar att sjunga, jag är beronde utav tuggummi, jag är laktos intolerant, jag älskar långa bilresor, hatar skaldjur, jag skulle aldrig kunna bli vegetrian...

Kommentarer
Postat av: majja

skulle vara kul o se et familje foto :)

Svar: Oj ont om familjefoton faktiskt..
ANNIE

2012-11-02 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback