BYANNIE -

Svarar på frågor

1.Jag älskar verkligen dessa primebootsen! Vet du om de finns någonstans? Har kollat i typ varenda affär och någon sa att jag får typ köpa second hand för att de inte finns kvar längre... Men ah vet du om de finns någonstans?

Svar: (För er som inte vet vilka hon menar så är det mina bruna med nitar) Jag köpte mina på fiorucci och vad jag vet finns bara dem med mocka kvar men det är ju absolut värt att ringa till både fiorucci, tara, raglady och andra affärer som säljer primeboots och kolla. Annars kan man alltid kolla tradera :)

2.Bor du i Skåne?

Svar: Nej haha det gör jag inte, jag bor utanför Kungsbacka :)

3.varför är du aldrig med jennifer längre? ( eller assså du skriver aldrig att du träffar henne eller är med henne ) :)

Svar: Jag och Jennifer tog en paus och den pausen blev väldigt mycket längre än väntat. Nej vi träffas inte lika mycket längre men vi träffas och vi pratar men bara inte lika mycket. Dock är hon fortfarande min bästa vän :)

4.Älskar verkligen din blogg ! 

Vart gör du alla dina fina headers ? Typ i vilket program eller så , du fattar säkert. 

Är väldigt tacksam för svar. 

Kram

Svar: Åh tack så jätte mycket!! I photoshop CS6/CS5 :)

5.Var köper man sånna där med grädde och sånt (som är på bilden) ? :) kram

Svar: Du hittar dem underbaringarna på starbucks :) kram

6.Är det ditt nya rum? Jätte fin blogg. :)

Svar: Nej det är våran källare faktiskt, tack så mycket :D

7.Hej! Kan du inte Sätra ihop ett collage med snygga kläder? Du har så grymt bra stil!

Svar: Absolut! Behöver bara tid och inspiration så fixar jag det. Tack sååå mycket :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har en till fråga på det med grädden och det! Var ligger starbucks i Göteborg alltså vilken gata ? :)

Svar: Svarat på denna i bloggen :)
ANNIE

2012-11-05 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback