BYANNIE -

Three wanties

 
Kollar runt på lite klänningar inför bland annat nyår. Hittar typ inga jag vill ha eller fastnar för. Blir nästan lite sur på själv för att jag är så kräsen haha.. Men efter jag kollat på typ 5 olika sidor med typ 400 små svarta klänningar per styck så hittade jag i alla fall tre fina som jag ändå tyckte var helt okej fina. Den i mitten ser man inte så tydligt utav med den har bara en arm. Sen den längst åt höger har två delar, alltså som en kjol och en tröja men på kollaget verkade det smälta ihop lite grann men men. Hjälp mig gärna hitta lite fina klänningar till nyår så är ni guldvärda!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kolla på asos.com och rarelondon.com! Dom brukar ha sjukt snygga klänningar :) <3

Svar: Kollat på asos men kan kolla på den andra sidan du nämnde! Tack så hemskt mycket :D<3
ANNIE

2012-11-14 @ 21:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback