BYANNIE -

Underbara vännen

Godmorgon!

Sitter nu på pendeln, är ett under att jag faktiskt hann med den. Bussen var försenad typ 8 min och kom till stationen precis innan pendeln skulle gå. Tur!! Kom dock precis på att jag glömde plånboken hemma.. Skulle köpt en kjol idag egentligen, jaja. Lite tur egentligen för då hinner jag plugga massa matte idag. Har mitt omprov imorgon och jag är faktiskt jätte nervös... Usch usch! Slänger in en bild på mig och min fina Jennifer, saknar henne så mycket verkligen. Inte träffat henne på snart tre veckor!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej! Vart har du köpt klänningen på bilden?

Svar: Hej hej! På tara :)
ANNIE

2012-11-29 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback