BYANNIE -

Working

Sitter just nu och skissar en masssor! Har valt ut en massor med bilder från hela mitt 2012 och ska sätta ihop dem med en massa text. Ska skaffa mig en stor scrapbook eller ett stort album och sen ska jag börja skapa. Så himla kul! Tror det kan bli sjukt bra faktiskt. Har skrivit massor med roliga saker som har hänt. Dock kommer ni inte få se så mycket av det utan endast mina vänner kommer att få se det då det är ganska pinsamma och privata grejer som står där haha. Sen har jag skrivit massa om mina vänner också. Har ett väääldigt bra minne faktiskt så detta ska bli kul. Ingen av mina kompisar kommer få se förrän det blir klart. Wihi, spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback