BYANNIE -

At the bus

Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt ser ni, sitter just nu på bussen faktiskt. Dock han jag inte äta frukost så dör av hunger känns det som.. Tur att mina skola erbjuder frukost för 10kr, hur bra??? Aja var lite seg med bloggandet igår men mådde inte så bra faktiskt.. Mycket som händer nu känner jag. Skulle egentligen behöva en del tid för mig själv, men jaja. Idag har jag i alla fall på mig svart transparent tröja från Gina, leopard jeans från bikbok, halsband från glitter och kofta från någon random butik som jag inte kommer ihåg. Ska försöka ta bättre bilder nu känner jag. Har en plan nu förstår ni om hur jag ska göra med mina outfit bilder. Håll ut friendoos


Kommentarer
Postat av: saga

Hej!
jag måste säga att din blogg och hela du är underbar!
måste bara fråga dig 2 saker.
1: vad gjorde du ditt löshår?
2: hur mycket kostade det?
ha det bäst!
svara gärna!
kram!

Svar: Jag gjorde det hos Hanna (där jag gör mina naglar också). Håret kostade 950 och insättningen kostade 300kr :) kram
ANNIE

2012-10-10 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback