BYANNIE -

Bästa dagen på såååå länge

Oj shit vart ska jag börja.. Åkte till jensens med min familj idag då, fick som sagt även veta att min morbror mattias skulle följa med oss så när vi åkte dit tog det liiite tid för oss att komma in för dem som jobbade där var lite sega men men. Sen när vi gick fram till vårat bord såg vi då Mattias men så tittade jag "förbi" honom och ser min mormor och morfar. Ni som inte följt min blogg så länge vet nog inte att dem bott i Thailand under en längre tid och jag har bara träffat dem en gång sen dem flyttade. Jag har varit så van med att alltid ha dem här eftersom dem bodde i en gäststuga på våran tomt och har gjort det så länge jag kan minnas. Alltså det var verkligen det sjukaste! Så jävla glad så jag kan inte ens beskriva, det var som en dröm verkligen. Trodde dem skulle komma hem i januari eftersom det var det var som var sagt så skulle till och med ha firat min ALLRA första jul utan dem. Åh shit, har gråtit hela dagen idag känns det som. Bästa på länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback