BYANNIE -

Curls

Ber om ursäkt för seg uppdatering men har verkligen försökt med appen ville idag inte samarbeta! När jag då istället skulle lägga ut från datorn så fick vi inte ha datorerna på lektionerna så den sög.. Men nu är jag i alla fall på väg hem. Sitter på pendeln och har precis ätit på Burger king som ni såg hehe.. Hade idrott alldeles nyss. Så sjukt roligt!! Hade fäktning och det var verkligen jätteroligt. Först var jag dock jättesur eftersom jag som är en av dem minsta inte fick kläder som passa eftersom dem större tog dem minsta kläderna. Hade för stort bröstskydd, för stor jacka, för stor hjälm osv. Men det löste sig tillslut. Dock fick jag inget svärd förrän efter typ en halv timma haha.. Nu ska jag ringa Denise, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback