BYANNIE -

Docka idag

Hej!
 
Åh blev så sur igår.. Mitt internet på mobilen tog slut så nu kan jag inte mobilblogga om jag inte är hemma eller någon annan stans där det finns gratis wifi.. Suuurt! Aja. Igår var jag på Miinas cheerträning och sen så sov jag där. Himla mysigt! Idag gick vi upp tidigt och satte på oss alla möjliga konstiga grejer och smink haha. Har nämligen halloween dag idag i skolan så vi var dockor. Har dem tyyyyngsta lösögonfransarna någonsin haha, längtar tills jag kommer hem och får ta bort dem. Sen har jag kolsvarta linser. Nice!! Ni får en webbcam bild på mig och Miina. Har tagit massor med fler bilder på allt och alla idag med telefonen som ni får se sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback