BYANNIE -

Efterfrågat: Mina jeffrey campbell

 
Haha jaa.. Man märket ju vilka som är mest använda. Mina vanliga svarta har blivit sååå fula. Ska köpa nya faktiskt. Slitna, och till och med klacken sitter löst. Sen kommer mina spikes som jag använder himla flitigt hehe. Kolla bara där bak på dem, tappat en heeel del nitar! Fotade snabbt, därefter att dem står så "stökigt". Snörena ligger lite hur dem vill och flärparna eller tungorna som andra säger, vet inte riktigt vad det heter dem är jätte långt ner haha. Duktigt av mig att ställa upp dem sååå fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara dina spikes som är äkta eller?

Svar: neeej
ANNIE

2012-10-16 @ 18:27:43
Postat av: Sofie

Är alla dem äkta ? :O sjukt snygga iaf men hur mycket kostar ett par ? Och har du köpt alla själv ?

Svar: Nej bara mina lita spikes och dem med kilklack! :) ett par äkta kostar 1800kr och dem andra som är fake kostar väl 500+ och jag köper alla själv men dem med spikes har pappa och ronja också lagt pengar på :)
ANNIE

2012-10-17 @ 14:49:56
Postat av: Wendela

Vart har du köpt dina fake?

Svar: kina :)
ANNIE

2013-02-03 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback