BYANNIE -

Fredags outift

 
Pälsväst från Chic, skinnjacka från Lindex, stickad tröja från FAV, shorts från gina tricot, nylsontrumpbyxor från Lindex och tillsist, primeboots. 
 

Visst blir mina outfit bilder bättre nu? Ska fortsätta med detta eftersom jag har Emilia som jag fota åt mig innan skolan. Behöver bara ta med mig min kamera så löser hon resten. Arbetar ju med datorn hela dagarna så blir perfekt! Sitter just nu på svenskan i varje fall, ska börja med våra noveller idag. Kul kul. Hade mitt matteprov innan och det gick ju inte så bra kan jag ju säga. Gjorde inte ens tillräckligt med uppgifter för att kunna på ett E. Bra jobbat Annie, bra jobbat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka fina bilder! :)

Svar: Tack tack! Har tur som har en duktig kompis som hjälper mig med fotandet ;)
ANNIE

2012-10-12 @ 13:19:45
Postat av: Ida

Har du nya primeboots ? :)

Svar: Nja, dem köptes för ett tag sen faktiskt :)
ANNIE

2012-10-12 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback