BYANNIE -

Fyfaaaaaan

Godmorgon!

Har precis ätit frukost och nu ligger jag i sängen och kollar på one tree hill. Igår så åkte jag och Jennifer till Markus där även Henke var. Senare mot kvällen kom Denise, Maja och Natalie. Vi satt bar och snackade hela kvällen. Trevligt! Däremot så hade jag lovat mamma att komma hem en viss tid och ta en viss buss. Gick en bit till busshållplatsen, väntar på bussen, har batteri på mobilen men så dör den helt random. Den gick inte att starta den så kunde ju inte betala bussen eftersom jag alltid köper sms biljett.. Då var det verkligen bara att börja springa haha, kunde ju inte komma hem senare med tanke på att mamma hade blivit jätte orolig och satan va jobbigt det var.. Bra träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback