BYANNIE -

Godmorgon Annie

Kollade ju på film, somnar, vaknad upp nu och får panik.. Haha var så säker på att Denise skrev att hon skulle komma klockan 18 och när jag vaknade var klockan 19.20 och min mobil var död. Tänkte ju självklart att hon hade ringt tusen gånger så satte på mobilen och ringde henne direkt. Själv fattade hon ingenting och sen sa hon att hon hade skrivit klockan 8, inte 18 haha. Skööönt.. Nu orkar jag dock inte vänta på henne mer så nu ska jag få i mig lite att äta. Pusss


Kommentarer
Postat av: bella!

Hej! Släng gärna in en komentar på mitt senaste inlägg på bloggen?`Så kanske jag länkar din blogg lite senare! Puss :):)
Skit fin blogg annie!

2012-10-19 @ 19:32:44
URL: http://isabelleidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback