BYANNIE -

Going crazy close up


Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste bara börja med att säga vilken snygg och bra blogg du har. Tycker du är grym på att fotografera! Fotar du mycket? Du skrev att du har träffat din mormor och morfar igen. Har de flyttat tillbaka till Sverige? Tycker verkligen om dina bilder med kläder och skor. Har du någon favorit affär som du handlar i? Fortsätt blogga för du är grym på det!

Svar: Åh gud va snällt av dig!! Jag fotar inte så mycket längre tyvärr.. Ja dem har flyttat tillbaka! Jag har ingen speciell favorit affär faktiskt.. Handlar på alla möjliga ställen, gina, bikbok, h&m, tara, raglady osv osv. Standard :)
ANNIE

2012-10-29 @ 15:38:03
Postat av: Camilla

Hur går det med kylan? Jag antar att ni bor kvar i sommarstugan?

Svar: Det går bra, får elda mycket så blir det varmt snabbt :)
ANNIE

2012-10-29 @ 16:13:00
Postat av: Camilla

Nu blir det många komentarer här men tänkte dela med mig av ett recept på hemmagjord tacokrydda. Har själv hittat det på recept.nu så om du går in där och söker på tacokrydda så fanns receptet på andra sidan och heter bara tacokrydda. Efter att jag hittade detta recept så köper vi aldrig tacokrydda längre :-) den är stark men god och funkar till köttfärs på 400-500 gram. Ha en bra kväll och tack igen för en bra blogg!

2012-10-29 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback