BYANNIE -

Jag svarar

Fick två frågor på bloggen som jag tänkte svara på...
 
"Hur gammal är din mamma? kan inte du lägga ut en bild på bara henne. Hon ser jätte ung ut! :) älskar din blogg"
 
Haha min mamma är 41år så det är väl ändå ganska ungt skulle jag tro. Lägger ut en bild på henne här men där är även mormor också med. Hade ingen bild på bara henne hehe.. Tack så mycket :D
 
 
 
"Vad använder du för jacka nu till vinter? :)"
 

Jag har inte köpt någon jackan än så jag har mina "gamla" jackor nu. Fullkomligt älskar min Odd Molly jacka men har ju haft den i sådär 4/5 år nu haha.. Men annars bor jag i min underbara svarta jacka från Juicy Couture just nu. Ska dock köpa en belstaff snart hade jag tänkt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback