BYANNIE -

Måndag

Hej!

Usch vad jag är trött idag.. Gick upp tidigt för skulle till tandläkaren och spänna tandställningen. Sen åkte jag till doktorn för att ta blodprover och sen åkte jag till skolan. Blev alltså ingen sovmorgon för mig inte.. Nu är jag i alla fall på g hem. Sitter just nu i bussen så inte så långt kvar. Ska se om jag hinner ta kort på mina Jeffrey och mina bikinis sen. Har fått frågor om dem så får ta tag i det nu. Sen ska jag se om jag kan ta kort på det jag och Ronja köpte också. Slänger in en random bild från arkivet. Den är ifrån lördags faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du svara på de frågorna du inte svarade på igår med? :)

2012-10-15 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback