BYANNIE -

New pants

Hej!
 
Kom nästan precis hem från kungsbacka. Mötte upp Denise på hennes skola och sen gick vi till Linneas och fikade. Satt där i typ en och en halv timma och bara pratade, så mysigt! Sen gick vi runt lite grann och jag bestämmde mig för att köpa mia efterlängtade byxor (dem som jag skrev satt fult på mig hehe). Provade dem och dem satt inte så fult som jag hade fått för mig. Denise lyckades även övertala mig om att köpa dem och det är jag faktiskt glad över! Köpte även ring på gina men det var inget speciellt. Slänger in en bild på mina nya lovers!
 

Kommentarer
Postat av: tilda

vart köpte du byxorna och hur mycket kostade dom? :)

Svar: Zara, dem kostade 399kr :)
ANNIE

2012-10-03 @ 20:11:26
Postat av: Ida

Åå vad snygggaaaaa!!! Vad har du köpt dom ? ;))

Svar: Ellerhur!! Köpte dem på Zara :)
ANNIE

2012-10-03 @ 21:18:52
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan? :)

Svar: Gina tricot :)
ANNIE

2012-10-04 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback