BYANNIE -

Om gårdagen

Godmorgon!

Igår då... Först åkte jag in till Kungsbacka med Johanna och sen mötte vi upp Marie för en fika, sen gick vi runt och kollade lite överallt. Köpte balsamspray till mitt löshår, välbehövligt måste jag säga! Sen åkte jag hem till mig vid 6 och åt mat, packade och sen gick jag hem till Johanna. Hade med mig alla hennes kläder som jag har lånar och även en tröja som hon skulle låna av mig. Men jag glömde sååååklart klänningen och jackan jag själv skulle ha på mig haha så typiskt mig verkligen.. Men men, hade även på mig mina svarta linser. Underbara!! Vi gick i varje fall som helst hem till gabbe sen. Mycket trevligt folk, hade faktiskt det väldigt kul! Sov sen hos Johanna och skulle egentligen hängt med henne samt Marie till Göteborg men är alldeles för seg för det så nu blir det en hel dag med PLL, bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback