BYANNIE -

Svarar på frågor

1.hej ligger din skola så nära havet? vad heter din skola? och kan inte du typ göra inlägg där du svarar på frågor. så när det kommit typ 10 frågor så gör du ett inlägg och svarar på dom typ Q/A.

Svar: Nära vattnet ja, är ju inget hav precis ;) Den heter NTI gymnasiet och jo absolut! Börjar nu :) 

2.Vart köpte du dina platå converse? Snälla svara, letar sönder efter sidor där man kan köpa :( Och älskar din blogg!

Svar: Dem köpte jag faktiskt på Ebay, hoppas du hittar några!! Tack så mycket ♥

3.Vilket fint halsband! Vart har du köpt det?

Svar: Tack! Oj himla bra fråga.. Fick det i konfirmationspresent för ett braaa tag sen :)

4.Snälla tipsa om snygga vinter skor och vinter jackor!!:)

Svar: Jag själv tycker lätt bäst om belstaff, dolomite, moncler och eleven elf men kan bli lite tråkigt då alla har dem men dem är i alla fall dem finaste vinterjackorna. Sen skor tycker jag bäst om uggs, jeffrey campbells kängor, primeboots och ash :)

5.vilken skolan går du på?

Svar: NTI på södra hamngatan :)

6.vart har du köpt linnet? :)

Svar: Bikbok i vintras förra året :)

7.Asså shit vilket hår du har? växte det typ otroligt fort? du måste verkligen göra ett inlägg där du berättar om ditt hår osv. för det är sjukt vad fint det är!! var stolt

Svar: Haha önskar det var så! Tack så hiiimla mycket men det är tyvärr löshår. Har berättat om vilka hårprodukter jag använder varje dag osv innan, så leta lite bland mina inlägg så hittar du säkert. Om inte, fråga igen :)


Kommentarer
Postat av: Frida :)

riktigt snygg blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
ANNIE

2012-10-25 @ 15:39:05
URL: http://www.nattstad.se/Fridarudhager

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback