BYANNIE -

Sweet n salt

T-shirt från H&M, jeans från Gina tricot och skärp från Tessie.
 
Detta inlägget var tänkt att komma upp myyyycket tidigare men men, shit happens. Kom hem för inte så länge sen och nu ligger jag i soffan och väntar på maaat. Pratar med denise om morgondagen och om lördagen, mycket att prata om haha.. Så himla död också, måste duscha och åååh orkar inte. Problemas problemas.. Fick förresten hem mina gröna linser också! Baallttt! Jättefina faktiskt, ni får se bild sen för nu ska jag och min familia äta taccos. Torsdagsmys!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!
Gillar din blogg jätte mycket :)
Hur tar du dina bilder på kläderna? :)

Svar: Hej! Åh tack så mycket!! Jag får hjälp av min snälla klasskompis Emilia som jag åker buss och pendel med varje dag. Har tur!! :)
ANNIE

2012-10-18 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback