BYANNIE -

Glader

Tänkte slänga in ett godnatt till er lite fort. Måste sova för var så trött imorse så råkade stänga av mitt alarm i sömnen vilket inte slutade jättebra.. Har precis tagit en dusch, har skolfoto imorgon. Jaa va kul! Eller inte haha.. Vet inte ens vad jag ska ha på mig men jaja big deal. Det allra allra bästa med imorgon är att jag ska sätta in mitt löshår!!!! Så glad så jag dör. Ska göra det hos Hanna. Beställde det för ett tag sen, 60cm, hjälp mig haha. Nä men det blir jättebra. Bara att klippa i värsta fall. Nä nu ska jag göra i ordning mig och sen sova. Slänger in på min ungefärliga längd på håret nu. Ni får bättre bild imorgon. Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback