BYANNIE -

Mer om tandställningen

Var någon som undrade lite om varför jag skaffade tandställning så tänkte ta det nu. Jag fick inte betala för min tandställning utan jag fick den. Sååå mycket fel på mina tänder har jag inte men tydligen tillräckligt för att faktiskt få tandställningen. Jag har själv sagt att jag mår dåligt över mina tänder, speciellt min huggtand som sitter framför de andra tänderna. Sen måste mina framtänder flyttas bak och jag har hyfsat mycket överbett som kan fixas. Jag ska även få tandställning på under tänderna, som är mycket "sämre" än de övre tänderna. Kan medge att jag inte har stora fel på mina ränder men som sagt, hade dem inte haft fel på sig hade jag inte fått den. Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback