BYANNIE -

Skön springtur..

Hej!
 
Slutade skolan tidigare idag så kom hem vid tre typ vilket var väldigt skönt! Åkte hem och bestämde mig för att ta en springtur. Men mitt i allt började det spöööö regna haha, var helt dyngsur verkligen. Hela jag var verkligen blöt, mitt hår, min tjocktröja, mina byxor och mina skor var nog värst. Men helt ärligt var det rätt skönt faktiskt. Tog en dusch direkt när jag kom hem, kokade nudlar och nu sitter jag i soffan och kollar på OTH, kärlek!! 
 
Tänkte bjuda på ett skolarbete från idag, skulle ha med en totalbild, en helbild, halvbild, närbild och en extrem närbild. Samt rubrik och text i en bild, vad tycker ni om den?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte ful

Svar: du e ful
ANNIE

2012-09-11 @ 18:42:31
Postat av: Någon som beundrar dig.

shit vad du är duktig alltså! du redigerar jätte fint! du har verkligen talang. Fortsätt med det du håller på med!
Kram

Svar: Åh tack va glad jag blir!!! :D kram
ANNIE

2012-09-11 @ 21:23:31
Postat av: Erica

As fin! Men det är ju bara för att jag är med på ett hörn! ;D

Svar: Haahaha :D
ANNIE

2012-09-11 @ 21:51:57
URL: http://ericabech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback