BYANNIE -

Trött tjej

Hej!

Kom hem vid fyra, så otroligt trött.. Började ju tidigt idag så kan vara därför. Åkte till kungsbacka efter skolan och solade en kvart som ni såg. Himla skönt! Dock har jag oturligt nog kanske fått pigment fläckar efter jag var i thailand och detta i ansiktet. Inte så bra.. Funderar faktiskt på att testa spraytan, hörde att dem hade en jättebra här hemma i onsala. Kostar i längden mindre än att sola solarium också för den delen. Baall! Åkte hem efter det, pluggade och sen kollade lite på one tree hill. Vill för övrigt också börjat gymma snart igen.. Snart så! Nu väntar jag på att halv åtta hos mig ska börja och sen att svenska hollywood fruar ska börja. Veckans höjdpunkt typ haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback