BYANNIE -

Whaaat?

Godmorgon!

Försökte blogga hela dagen igår men inläggen kom inte fram överhuvudtaget såg jag nu.. Typiskt! Aja, var i alla fall hemma hos Denise igår. Jag, Johanna & Jennifer. Vi åt mat och Denise mamma var så söt och hade gjort fruktsallad och chokladpudding! Hade på mig, nylonstrumbyxor, en jättesnygg klänning från Zara som jag snodde av Johanna och skinnjacka samt mina nyaste Jeffrey. Sen gick vi hem till alex och var där till typ 9 sen åkte vi till indparken som hölls på mingel. Hade faktiskt riktigt roligt igår! Mindre kul idag, varför lär ni märka senare.. Aja nu ska jag gå upp och äta frukost. Puss


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Gott det såg ut med fruktsalladen och chokladpuddingen :)

Svar: Det var det! :)
ANNIE

2012-09-14 @ 06:37:02
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback