BYANNIE -

Yesterday

Godmorgon!

Igår så kollade jag ju på ronjas fotbollsmatch. Dem vann med 3-0, jätte duktiga! Sen åkte jag hem och somnade i soffan sådär sex timmar.. När jag vaknade fick jag dock skynda mig upp, äta, fixa mig och lite sånt för att sen ta bussen till natalie. Jag, Jennifer, Natalie & Victoria var där ett tag men sen åkte vi till sandoff vid 9 tiden. Var helt okej faktiskt. Var inte så sugen på att gå ut igår så var lite trött.. Stack vid tolv, det var så himla mycket folk där så man blev verkligen förvirrad haha.. Aja nu ska jag gå upp och få i mig lite frukost. Pusss


Kommentarer
Postat av: anna

du e så fiin..sjukt lik din mamma :)

Svar: Det tar jag starkt som en komplimang! tack så mycket :)
ANNIE

2012-09-24 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback