BYANNIE -

Allt om Stockholm

Hej!

Har varit sååå seg med bloggen men för det första så dampade blogg appen som vanligt men det var nästan bara bra för då kunde jag ta vara på all tid jag hade när jag var i Stockholm. Vi åkte ju dit på måndagen klockan åtta. När vi var framme gick vi lite i stan och jag köpte ett par as balla shorts från Salt. Åt lunch/middag tidigt för att sen åka till hotellet. Vi skulle ju fixa oss lite inför konserten. Hotellet var jättefint verkligen, på en bild ser ni att Johannas skor matchade bra in på en matta som fanns där haha, så fiiiint! Sen så fick vi för oss att vi skulle byta hotellrum med Denise mamma och Johanna hade inga byxor på sig som ni ser. Haha så fult! Sen fixade vi oss, åkte till Globen och Justin kom när klockan var över nio. Kan inte beskriva känslan jag fick när jag såg honom, det var verkligen det sjukaste någonsin! Så fruktansvärt bra. Grät och skrek tills andan och tårarna tog slut, bokstavligen haha. Dock så dog min mobil innan han ens hann upp på scenen så fick bara en bild på scenen innan han kom. Segt!!

Igår så gick vi upp rätt tidigt, åt frukost på hotellet. Så underbart gott!! Sen så åkte vi in till stan igen. Köpte en jättefin kjol inne på H&M samt lite grejer från Hollister. Ni ska få se allting senare idag! Drack juice på Joe & The juice, himmelskt och sen närmade sig klockan tre så då var vi tvungna att dra oss mot centralen. Köpte mat som vi hade på tågen som gick 15.25 och var inte hemma förrän när klockan var nio typ. Var hemma en liiiten stund, duschade osv. Sen åkte jag hem till min pojk och myste med honom hela natten ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback