BYANNIE -

Bara en vanlig dagens

Sitter nu på pendeln på väg hem. Tanken var att gymma efter skolan men Rebecca glömde ge mig mitt lås innan hon gick så jag fick skita i det. Så synd för var verkligen taggad för att börja gymma igen.. Jaja sånt händer. För övrigt väldigt surt att jag måste ta ersättningsbuss från centralen till Liseberg och sen ta pendeln därifrån och sen ta bussen hem. Tar en halv timma extra så det tar alltså en och en halv timma för mig att ta mig fram och tillbaka till skolan. Så segt så jag dör.. Ni får en ful dagens i detta deppinlägg också haha.. Poncho från Ester elenora, tunika från Lise Sandahl, Primeboots och nylonstrumbyxor från lindex.


Kommentarer
Postat av: Becky

Du har så jäääkla snygga ben!

Svar: Ska du säga!!! :o
ANNIE

2013-04-08 @ 19:32:12
URL: http://beckybuijs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback