BYANNIE -

Bloggpaus?

Godmorgon!

Har varit så inte sugen på att blogga den senaste tiden. Funderar på bloggpaus eftersom jag ändå inte skriver om något intressant längre haha. Vi får se helt enkelt. I lördags i alla fall så provjobbade (!!!!) jag från 11 till två. Det kändes väldigt bra men ja vi får väl se. Sen efter det så åkte jag hem, fixade mig och sen åkte jag till Kungsbacka. Mötte upp Fanny och Olivia på stationen och då åkte vi vidare till Åsa hem till Andreas. Blev rätt tidigt dock men mysigt! Kom hem vid ett tillsammans med Charlie och sen på söndagen hade vi tre månader. Igår var det skola igen och jag var med Charlie och myste massor, pratade, kollade film osv. Nu sitter jag på pendeln, älskar livet lite extra eftersom det är Valborg och det betyder att vi är lediga imorgon. Lycka!!! Planerna för idag får ni senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback