BYANNIE -

Breakfast

Godmorgon!
 
Har precis fått i mig lite frukost och ska snart hoppa in i duschen. Jag och mamma ska iväg och handla en massa mat. Måste ha kylen och frysen full nu när dem åker bort och jag är ensam. Blir att vara en riktig hemmafru dessa dagar haha. Göra frukost, lunch och middag själv. Diska, städa, tvätta.. Jaa men det är bra att jag får förbereda mig lite haha. Tror jag håller på att bli allergisk mot apelsin också. Får alltid så ont i tungan efter jag duckit apelsinjuice och även när jag äter apelsin. Haha allergisk mot allt och lite till..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska dina föräldrar?:)

Svar: Åre :)
ANNIE

2013-04-01 @ 12:02:17
URL: http://elviracarlssonbyrod.blogg.se
Postat av: Ida.L

Hur kom du på ditt bloggnamn?
Och skulle du vilja visa hur du sminkar dig i en video eller åtminstone vad du sminkar dig med, förstår inte hur du får till det!
Ps. Läser din blogg varje dag ditt lilla ögongodis😉

Svar: Haha inte en aning faktiskt.. Tänkte rätt länge men min första tanke var madebyannie men tyckte det blev för långt så kortade ner det till byannie. Är ju lite skeptisk till att göra sminkvideo och sen sminkar jag mig inte alls mycket så jaa.. Men jag ska tänka på det! Åh söt du!!<3 <3 <3
ANNIE

2013-04-01 @ 13:06:56
Postat av: Viola

Eller så har du bara lite utav en såkallad "geografisk tunga"
Detta kan man dock ha olika grader av, jag har lite, så det svider när jag äter citrus frukter osv...

Svar: Får nästan kolla upp det! Jaha, gud vad konstigt..
ANNIE

2013-04-01 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback