BYANNIE -

Dagens

 
"Pälsen" är från pieces, jackan från rock n' blue inne på Raglady, den långa tröjan är från Mimisto, favorit nylonstrumpbyxorna från Lindex och skor från Primeboots.
 

Såhär gullig är jag idag så att jag går in i skolans studio på våran korta lilla rast mellan svenskan och samhällen för att ta lite snabba outfitbilder. Nä men det är bara kul! Var lite "färgglad" idag för en gång skull. Brukar annars vara väldigt svart haha. Hade tänkt att gå runt i Göteborg med Charlie efter skolan men verkar som att han är lite trött. Blir istället att vara hemma, men det kan vara mysigt det med! Nu ska jag fortsätta mitt arbete som jag gör på samhällen så jag hör av mig lite senare. Tror jag håller på att bli sjuk också... Blir ju inte förvånad ifall jag blir förkyld ännu en gång haha det är ju standard för att vara jag. Jaja, got to go! Pussar på er
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

gud vad du är fin annie!

Svar: du är fin pärlan <3
ANNIE

2013-04-26 @ 15:20:25
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du säga några bloggar som du läser och även kanske kompisars bloggar :)

Svar: Funderar på frågestund :)
ANNIE

2013-04-26 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback