BYANNIE -

Drar igenom

Godmorgon!

Kände att jag faktiskt skulle använda de sista dagarna på lovet så bra jag kunde så därför la jag undan bloggen ett litet tag, hoppas ni förstår! Nu är jag tillbaka i alla fall. Men jag är ju inte dem enda som är tillbaka utan skolan hängde på. Usch, vill inte tillbaka till skolan. Har till och med nationella nu på morgonen och jag är inte redo alls. Smått panikslagen, ja.. Tänkte i alla fall dra igenom vad jag gjort under tiden jag inte bloggat. I lördags så fixade jag och Denise oss hos mig. Sen efter ett tag kom Charlie och hans kompisar till mig. Johanna kom även runt sju hem till mig och sen så tog vi alla bussen mot Åsa vid 8-9. Vi skulle nämligen till en tjej som heter Linnea som hade fyllt år. Det var faktiskt rätt kul måste jag säga, var dock inte hemma förrän typ tre så jag, Denise och Charlie somnade ganska fort. Sen igår låg jag och Charlie i sängen i princip hela dagen haha. Hade sånna fruktansvärda kramper i magen på morgonen men det gick som tur var över under dagen. Och nuuu ja nu är det måndag, usch alltså. Ska gå till bussen om en minut så får skynda på lite nu. Slänger in en bild från i lördags. Kan ju säga att den är inte jättefin haha men ni har ju tjatat om en pussbild så ni får nöja er såhär så länge.


Kommentarer
Postat av: Elin

OMGGG så fina!! :'))

Svar: hihi tack!!!! <3
ANNIE

2013-04-08 @ 11:00:09
Postat av: Emilia

snart kommer det nya, hehehehe :)

Svar: yeees ;)
ANNIE

2013-04-08 @ 15:10:26
Postat av: Anonym

Nawww så söta tsm!!! Lägg ut mer:)

Svar: hihi åh tack!! <3
ANNIE

2013-04-08 @ 16:55:47
Postat av: Anonym

OMG!!!! So cute!

Svar: åh tack tack <3
ANNIE

2013-04-08 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback