BYANNIE -

En såndär torsdag

Som hade kunnat bli bra men som samtidigt som den blir bra så blir den dålig? Förstår ni? Började tidigare (minus) idag för att vi skulle ha nationella i svenska (minus). Blev klar rätt fort och det gick väldigt bra (plus). Hade en jätte rast (plus) på typ tre timmar (minus) så jag och miina gick till Jensens för att äta (plus) sen hade vi samhäll och då fick vi sluta tidigare (plus). Hade simning i skolan (plus & minus) så slutade väldigt mycket tidigare (plus). Kände liksom, gud va skönt då kommer jag komma hem tidigare idag för slutar alltid sent på torsdagar och kommer därefter alltid hem så sent. Så jag tar en spårvagn men ja vad gör jag, tar en åt fel håll (minus) haha så jag kom inte hem förrän vid typ fem ändå. Så fattar ni nu? Alltså en sån torsdag som hade kunnat bli hur bra som helst men så blev den sisådär. Haha okej jag är dålig på att förklara men förhoppningsvis så förstår ni ändå. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag mysa med Charlie. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback