BYANNIE -

Fel på vissa människor

Åh jag blir så upprörd, arg och allt där emellan.. Finns ju nästan inget värre än dåliga förare i trafiken helt ärligt. Förstår inte hur vissa har fått körkort. Sitter på bussen på väg till bästa Hanna som ska göra mina naglar och varje gång innan jag går till bussen måste jag passera ett övergångsställe. Finns inga trafikljus så det är ju väldigt uppenbart att jag har företräde. Hon kör på och jag visar med händerna och armarna för att få henne fatta att hon ska stanna. Visst gör hon det men hon måste bromsa ganska redigt. Jag går över övergångsstället och hon bli jättearg haha. Tutar, pekar, viftar med händerna, blänger och jag ser att hon väldigt argt ropar något men hör inget. Varför undrar jag såklart. Jag har ju företräde? Kan det ha varit för att jag inte tackade kanske? I så fall är ju den stackars människan ganska blåst som tror att jag tackar efter hon nästan kört på mig. Ja men du, tack tack det uppskattar jag så mycket! Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback