BYANNIE -

Finally!!

Äntligen fungerar blogg appen, hörde att Johanna också hade problem med appen så verkade ju inte vara ensam om det haha. I fredags så hade jag ju matteprov. Det gick inte bra alls... Hoppas innerligt på ett E (någon undrade om det är bra men det är likadant som ett G). Sen så åkte jag hem, fixade mig lite grann och sen åkte jag till stället jag sökt jobb till. Skulle bara hälsa på där för att det skulle bli lite mer personligt med tanke på att jag skickade mitt CV på deras mail. Slutade med att jag fick göra en oväntad liten intervju. Panik men det kändes helt okej trots att jag var extremt oförberedd. Sen efter det åkte jag och mamma för att äta samt handla och sen hämtade vi upp Charlie. Myste med honom hela kvällen och natten. Sen på lördagen åkte han vid fyra och då kom Johanna. Vi åkte till Fanny runt nio/tio tiden. Hade det hur trevligt som helst! Sen åkte jag med tre bussen hem samtidigt som Charlie så sov han hos mig igen. Idag har jag segat hela dagen och bara älskat tanken på att jag har studiedag imorgon, underbart!! Slänger in en bild på mina finisar Fredrica och Lisa från igår ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback