BYANNIE -

Fredagshandla

Åker in till Kungsbacka och handlar med min fina och saknade Denise. Ska handla mat till ikväll samt lite annat gott. Slutade kvart i tre idag vilket var skönt. Kom hem med bussen när klockan var hel och nu ska jag ta bussen kvart över, den är dock sen typ 6min så skyndade mig i onödan haha. Jaja, nu kommer nog bussen vilken sekund som helst och mina fingrar fryser. En slarvig bild får ni också. Jeans från dr.denim, vit basic tröja från H&M, jacka från nolita, päls från mammas garderob haha och cloutch från mulberry.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du har väl en mac dator, du redigerade väl på den, vart gör du det

Svar: i iphoto :)
ANNIE

2013-04-20 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback