BYANNIE -

I min påse...

Låg dessa underbaringar!!!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad har du för storlek?:)
Du är så fin!

Svar: 37 har jag på dessa! Åh tack snälla <3
ANNIE

2013-04-02 @ 22:24:13
Postat av: Anonym

HUr får man drömkroppen som dig?:)

Svar: Haha åh drömkropp var ju att ta i men mitt största tips är att äta och må bra. Man måste äta, sen utöver det träna :)
ANNIE

2013-04-03 @ 17:16:16
Postat av: Emelie

Åh! Dom är underbara! Nyfiken, vart har du köpt dom och är dom bekväma? :)
Jätte fin blogg läser den varje dag! :D

Svar: Visst är dem!! Köpte dem inne på Tara i Kungsbacka. Dem är super sköna verkligen :D åh tack söta du, glad jag blev nu!! <3
ANNIE

2013-04-05 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback