BYANNIE -

Monday, check

Sitter just nu i soffan och överväger att ta fram matteboken eller inte... Är så trött. Funderar också på att sola ett tag, längesen och känner hur blek jag blivit nu igen haha. Utöver det skriver jag ett cv också, händer lite grejer nu så håll tummarna för mig mina läsare!! Har panik över att jag är ute så sent med att leta sommarjobb. Dåligt av mig.. Så hoppas att jag faktiskt kanske får något. Nu ska jag städa upp lite grann och sen sätta mig med matteboken.. Fy!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart vill du jobba om du fick välja? och vart skall du skicka in dina cv?

Svar: Oj.. Klädesbutik eller sminkbutik typ. Inte fram i livet men som sommarjobb i alla fall :)
ANNIE

2013-04-08 @ 19:24:54
Postat av: Anonym

Hej Annie skulle verkligen behöva din hjälp:( hur gör man själva inläggs delen på sin blogg större? Alltså delen där man skriver och lägger upp bilder?:)

Svar: Hej! Du höjer width på #content.. Jag har alltså höjt mitt till 800px; :)
ANNIE

2013-04-08 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback