BYANNIE -

Mot Göteborg

Haha trots att det är lov tar jag ingen paus från Göteborg.. Sitter i bilen med morfar, Ronja, Philippa och Denise. Morfar ska släppa av oss vid centralen antagligen sen ska vi möta upp min kusin Erica som besöker Göteborg! Så mysigt ska det bli att träffa henne. Ska fika, strosa lite i stan. Ska köpa örhängen om dem jag vill ha finns kvar och sen ska jag försöka hitta något att ha på mig till helgen. Längesen jag shoppade kläder! Jaja slänger in en bild med lite detaljer på vad jag har på mig idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gör du dina naglar? :)

Svar: Heaven and hel studio :)
ANNIE

2013-04-04 @ 15:12:59
Postat av: Anonym

Vart gör du dina naglar?

2013-04-04 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback